IT ServiceDesk Engineer

Bij BLR Consultancy zijn wij op zoek naar een leergierige collega die ons team kan versterken!

Department: IT Servicedesk Engineer
Project Location(s): Brussel, België
Education: +- 2 jaar erv.
Compensation: Bespreekbaar

Jobinhoud

Onze organisatie is op zoek naar een technische analist voor 1e lijns support. Als technische analist zal je de centrale aanspreekpunt zijn voor alle soorten van operationele support aanvragen en zal je een belangrijke rol spelen in het oplossen van technische problemen binnen onze interne teams.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • Verwerken van klantenverzoeken in onze ITIL Service Management tool en het diagnosticeren van het type verzoek (incident, informatie, verandering)
  • Problemen oplossen of toewijzen aan een team van specialisten
  • Volgen van de oplossing van het verzoek en communiceren met klanten
  • Verwerven van een globaal begrip van verschillende toepassingen en hun componenten, evenals de technische infrastructuur waarop ze draaien.

Wat zijn de vereisten?

  • Minimaal 2 jaar technische analyse-ervaring
  • Minimaal 2 jaar technische kennis van informatica, software en hardware
  • Teamspirit, goede communicatievaardigheden en precisie
  • IT Service Management ervaring (met name ServiceNow)
  • ITIL-ervaring (ervaring met ServiceNow is een plus)
  • Beheersing van Nederlands en Frans

Wij bieden:

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een groeiende organisatie
  • Goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden
  • Een gezellige en professionele werkomgeving
  • Mogelijkheid om te werken met de nieuwste technologieën.

Als je geïnteresseerd bent in deze functie, stuur dan je CV en motivatiebrief naar amine@blr-consultancy.be en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.