L1 Support Engineer

Bij BLR Consultancy streven we naar betrouwbaarheid, groei en innovatie. Wij bieden hoogwaardige consultancydiensten aan onze klanten en consultancypartners, met een sterke focus op IT-consultants. Onze kernwaarden omvatten betrouwbaarheid, leergerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerking en innovatie.

Title: L1 Support Engineer
Project Location(s): Mol
Experience: > 2 jaar ervaring
Compensation: Payroll/ Freelance
Languages: NL,FR

Jobinhoud

Ben jij een ervaren 1e Lijns Support Engineer met ambitie om door te groeien naar 2e lijns ondersteuning?
Wil je deel uitmaken van een dynamisch team in de regio Kempen en je technische kennis inzetten om tickets efficiënt af te handelen? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Verantwoordelijkheden ⚖️

    1e Lijns Ondersteuning:

  • Behandelen van tickets en oplossen van hardwareproblemen (desktops, laptops, printers).
  • Ondersteuning bieden bij netwerk- en systeemproblemen.
  • Actief bijdragen aan het efficiënte beheer van IT-processen binnen het team.
  • 2e Lijns Ondersteuning (indien nodig):

    • Behandelen van meer complexe IT-problemen.
    • Samenwerken met andere system engineers om technische oplossingen te bieden.

    Rapportage en Tools:

    • Gebruik van ITSM-tools zoals Topdesk of ServiceNow voor het opvolgen van tickets.
    • Toepassen van ITIL-processen om support te structureren en te optimaliseren.

    Samenwerking:

    • Werken in een dynamisch team van 8 system engineers.
    • Bijdragen aan kennisdeling binnen het team.

Kwalificaties ✔️

    Technische Expertise:

  • Minimaal 2 jaar ervaring in 1e lijns support voor hardware en netwerk/systemen.
  • Aantoonbare ervaring met ITSM-tools (zoals Topdesk, ServiceNow).
  • Ervaring met servers, systeemsoftware en netwerken.
  • Kennis van MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word).
  • Soft Skills:

    • Vloeiend in Nederlands (expert) en basiskennis van Frans.
    • Goede probleemoplossende vaardigheden en klantgerichte instelling.
    • Teamplayer met een proactieve werkhouding.

    Certificeringen en Methodologie:

    • Basiskennis van ITIL en ervaring met het toepassen van ITIL-processen (MUST HAVE).
    • Bachelor niveau in een relevante richting.

    Aanbod:

    • Een uitdagende fulltime rol op locatie in de regio Kempen.
    • Projectduur van minimaal 1 jaar met kans op verlenging.
    • De mogelijkheid om te groeien naar 2e lijns ondersteuning.
    • Werken in een dynamisch en collegiaal team van 8 system engineers.
    • Startdatum: Urgent – idealiter december.

    Must Haves:

    • Ervaring met ITSM-tools (zoals ServiceNow, Topdesk, 4me).
    • Aantoonbare kennis van servers, systeemsoftware en netwerken.
    • Ervaring met ITIL-processen en de toepassing daarvan.

Aanbod 💰

Een competitief salarispakket, inclusief bedrijfswagen, tankkaart, laptop, maaltijdcheques en prestatiegerichte bonussen.

Een inspirerende werkplek, omringd door collega’s die streven naar groei en succes.

Wij bieden een pad vol mogelijkheden voor zowel jouw persoonlijke als professionele ontwikkeling met toegang tot training en certificeringsmogelijkheden en volledige ondersteuning bij het behalen van relevante kwalificaties.

Een dynamisch team dat samenwerking en kennisdeling stimuleert. We investeren in jouw groei en zorgen voor een omgeving waarin jouw ideeën tellen.

Voel jij de drive? Zie jij jezelf al schitteren als onze nieuwe aanwinst, een rol waarin je jouw passie en talent volop kan inzetten? Ben je klaar om jouw unieke bijdrage te leveren aan ons groeiende succesverhaal? Laat van je horen – wij wachten op jou!

🚀 Grijp je kans!

    .doc, .docx, .odt, .pdf / max. 5 mb

    .doc, .docx, .odt, .pdf / max. 5 mb