Servicedesk Engineer

Bij BLR Consultancy streven we naar betrouwbaarheid, groei en innovatie. Wij bieden hoogwaardige consultancydiensten aan onze klanten en consultancypartners, met een sterke focus op IT-consultants. Onze kernwaarden omvatten betrouwbaarheid, leergerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerking en innovatie.

Title: Servicedesk Engineer
Project Location(s): Brussel, Antwerp
Experience: > 1 jaar ervaring
Compensation: Payroll/ Freelance
Languages: NL,FR,EN

Jobinhoud

Ben jij iemand die graag collega’s ondersteunt bij IT-vraagstukken en hou je ervan om problemen snel en efficiënt op te lossen? Dan is deze functie iets voor jou!

Als medewerker van de Information Communication Service Desk ben jij het eerste aanspreekpunt voor interne medewerkers die IT-ondersteuning nodig hebben. Je behandelt inkomende verzoeken via de portal en e-mail en zorgt voor een vlotte en klantgerichte service. Dankzij jouw analytisch inzicht en technische kennis identificeer je wijzigingsaanvragen en zorg je voor een correcte doorverwijzing naar de juiste teams. Je werkt in een dynamisch team en draagt bij aan het behalen van de servicetargets binnen de vastgestelde service levels.

Verantwoordelijkheden ⚖️

  • Aannemen en registreren van IT-verzoeken via de portal en e-mail.
  • Behandelen van IT-aanvragen van interne medewerkers en het analyseren van wijzigingsverzoeken met betrekking tot computers en applicaties.
  • Prioriteren van aanvragen via de Service Management Tool (ITSM), in lijn met de ITIL-processen.
  • Doorsturen van aanvragen naar de juiste teams.
  • Zorgdragen voor duidelijke, kwalitatieve en tijdige communicatie om een hoog niveau van dienstverlening te garanderen.
  • Actief deelnemen aan teamoverleg binnen het Service Support Team en bijdragen aan innovatieve verbeteringen.
  • Samen met het team werken aan het behalen van de servicetargets.
  • Tijdig escaleren naar 2nd en 3rd line support om complexe problemen te voorkomen.

Kwalificaties ✔️

  • Klantgerichtheid staat bij jou centraal.
  • Je hebt een grote interesse in ICT en hebt reeds ervaring op een 1st Service Desk.
  • Kennis van netwerken, telefonie, Windows, Citrix en ITIL-methodes is een plus.
  • Je beheerst Nederlands, Frans en Engels zeer goed.
  • Je kan vlot werken met MS Office-programma’s.
  • Je neemt graag initiatief, bent oplossingsgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je kan zelfstandig werken, zonder de samenwerking met collega’s uit het oog te verliezen.

Aanbod 💰

Een competitief salarispakket, inclusief bedrijfswagen, tankkaart, laptop, maaltijdcheques en prestatiegerichte bonussen.

Een inspirerende werkplek, omringd door collega’s die streven naar groei en succes.

Wij bieden een pad vol mogelijkheden voor zowel jouw persoonlijke als professionele ontwikkeling met toegang tot training en certificeringsmogelijkheden en volledige ondersteuning bij het behalen van relevante kwalificaties.

Een dynamisch team dat samenwerking en kennisdeling stimuleert. We investeren in jouw groei en zorgen voor een omgeving waarin jouw ideeën tellen.

Voel jij de drive? Zie jij jezelf al schitteren als onze nieuwe aanwinst, een rol waarin je jouw passie en talent volop kan inzetten? Ben je klaar om jouw unieke bijdrage te leveren aan ons groeiende succesverhaal? Laat van je horen – wij wachten op jou!

🚀 Grijp je kans!

    .doc, .docx, .odt, .pdf / max. 5 mb

    .doc, .docx, .odt, .pdf / max. 5 mb